Курс 3D моделювання пропонує повний огляд основ моделювання та текстурування у відомому програмному забезпеченні Blender.
В рамках цього курсу ви ознайомитесь з основами інтерфейсу Blender та правилами топології. Ви навчитеся додавати об'єкти до сцени та працювати з їхньою деформацією. Крім того, будуть розглянуті методи оптимізації робочого простору та використання референсів. Курс також містить вивчення технік Low-poly та High-poly моделювання, UV-розгортання та текстурування за допомогою Substance Painter.
Навчіться створювати складні шейдинги та вдосконалювати рендеринг сцен у Blender.
Цілі курсу
створювати якісні 3D-моделі з використанням різних технік інструментів Blender
ефективно розгортати текстурні координати для моделей для подальшого текстурування
створювати складні та реалістичні матеріали для своїх сцен та поліпшувати якість рендерингу
реалізувати власні ідеї та концепції у створенні 3D-моделей та сцен