

Ігор Павлюк
3D Artist у SNK Corporation
3D Artist у SNK Corporation
Займаюся тривимірним моделюванням з 2011 року, ігровими рушіями з 2015 року. Починав з інтер'єрної візуалізації в smow Berlin. Після працював у різних компаніях, таких як: PLAYZONE, Rally Game's, Kerosene Games, G-PLUS-Game's, Geek School, Synergy Scientific Park, Triniti Interactive Studios Limited та ін. Працював над створенням коротких анімаційних роликів в Alive Animation Studio.
Моя спеціалізація — створення ігрових персонажів та їх ріггінг для ігор на ПК й ігрові консолі, підготовка моделей та їх анімації до експорту в рушій, робота над мобільними іграми в лоу-полі стилістиці для азійських ринків (див. серію ігор Call of Mini). До мого портфоліо входять такі проєкти: ігрові — Conflict Orion, Top Bot, Blade Slinger, серія Call of Mini тощо; неігрові проєкти — створення моделей для реклами й підготовки до виставок, проєктування технологічних ліній і керуючих елементів для металопрокатних станків сталеобробних підприємств, створення VR — адаптованих інтер'єрів під візуалізацію в UE4 за допомогою окулярів віртуальної реальності Oculus Rift DK2.
Викладаю візуалізацію та суміжні IT-дисципліни на курсах з 2019 року. Проходив сертифікацію на базі Blender Foundation і брав участь у конференції Blender Conference 2018. Наразі працюю в компанії SNK Corporation на позиції 3D Artist.
Веде курс