Ігор Павлюк
Інженер у FabLab ХНЕУ
Інженер у FabLab ХНЕУ
Займаюся тривимірним моделюванням з 2011 року, ігровими движками з 2015 горда, працював в наступних компаніях: PLAYZONE, Rally Game's, Kerosene Game's, G-PLUS-Game's, Saint-Petersburg Electrotechnical Company (SPEC), Geek School, Synergy Scientific Park.
Працював над такими проектами: ігрові проекти — Conflict Orion, Top Bot, Blade Slinger, створення ігрових персонажів і їх ріггінг для ігор на ПК і ігрові консолі, підготовка моделей і їх анімації до експорту в движок, робота над мобільними іграми в лоу-полі стилістиці для азіатських ринків (див. серію ігор Call of Mini); неігрові проекти — створення моделей для реклами і підготовки до виставок, проектування технологічних ліній і керуючих елементів для металопрокатних верстатів сталеобробних підприємств (NLMK Group).
Проходив сертифікацію на базі Blender Foundation і брав участь в конференції Blender Conference 2018.
Веде курс