Савва Мезенцев
Media Buyer
Media Buyer
Мій шлях у сфері digital marketing розпочався у 2018 році. Тоді я інтегрував CRM-системи під бізнес, створював посадкові сторінки, рекламні кабінети, форми й інші елементи технічного процесу діджитал маркетингу. Однак до «дорослої роботи» — запуску реклами — мене не одразу підпускали. Так я поступово закохувався у світ digital.
У якийсь момент я розправив крила і пішов у самостійні проєкти. Пішов, так сказати, як праска на дно. Це був нелегкий період: один за одним мої проєкти провалювалися, я працював безкоштовно, іноді навіть у мінус. Мене як сліпе кошеня кидало то в одну, то в іншу сторону.
Я ще не зовсім розумів, чого хочу, тому мене заносило то в SMM, то в SEO. Іноді я знаходив себе у безумних колах арбітражників трафіку з дуже дивними оферами. Проте десь тут у мене почало виходити, і розумні люди порадили мені трохи довчитися.
Тому я пішов в Hillel IT School, де зустрів дуже крутого вчителя, у якого я багато чого навчився. Пізніше він, побачивши моє бажання працювати, взяв мене до своєї компанії. Тут я нарешті знайшов себе: за час співпраці я виріс з таргетолога з одним маленьким проєктом в Узбекистані, до тімліда, у якого в розпорядженні 5-6 таргетологів і на постійній основі 35+ проєктів.
Далі я вирішив досягати ще більшого і спробувати себе у глобальній компанії з маркетингу, тому зробив релокацію до США (без знання мови і без зв'язків). Після місяця пошуків і понад 100 співбесід, я знайшов компанію з якою стався меч. З початку 2024 року я працюю у великій маркетинговій компанії з мільйонними оборотами за рік.
За цей час я працював з багатьма сферами бізнесу, більше ніж з 25 країнами світу і напевно більше ніж з 80 проєктами це тільки у таргету. Моя наступна мета чи мрія — власне маркетингове агентство. З великою кількістю співробітників, вічним видаленням від офісу та крутими проєктами. Я маю ліцензію практикуючого психолога, також мої знання у психології допомагають мені в маркетингу.
Веде курс