Онлайн-курс
Таргетинг у Facebook та Instagram

Advanced level
5

alarm-clock занять

spiral-calendar занять на тиждень

rocket старт

За тиждень записалося

Залишилося

Цей курс проводиться у форматі дистанційного навчання.

Стань гуру соціальних мереж!

Курс призначений для SMM-фахівців, які бажають підвищити свій професійний рівень. Студенти вивчать особливості роботи бізнес-кабінету Facebook і Instagram, а також поглиблять свої знання в таргетованій рекламі і аналітиці. Протягом курсу слухачі пройдуть всі етапи запуску рекламної кампанії в реальних проектах.

Цілі курсу

  • Навчитися планувати, налаштовувати, контролювати і аналізувати рекламні кампанії в соціальних мережах
  • Покращити навички роботи з інструментами рекламних кабінетів
  • Виробити ефективний підхід до реклами для різних сфер бізнесу
  • Навчитися використовувати всі інструменти рекламних кабінетів
866 ₴

на місяць при оплаті частинами на 12 частин

оплата частинами без комісії та відсотків від monobank, ПриватБанк, Ощадбанк та ПУМБ

Повна вартість курсу 10 400 ₴

-10% при оплаті відразу 9 360 ₴

Промокод

Додаткові знижки

Списання з поточного балансу

Невикористаний залишок замороженого курсу

Списання з основного рахунку

Списання з реферального рахунку

Списання з бонусного рахунку

Ціна курсу для вас 9 360

До покупки курсу

Рекомендуємо пройти тест для перевірки знань

smiling-face-with-sunglasses

Курс Таргетинг у Facebook та Instagram розрахований на людей, знайомих з просуванням в соціальних мережах.

Вивчаємо такі технології

  • Zapier

    Zapier

  • Telegram bot

    Telegram bot

  • Instagram

    Instagram

  • Facebook

    Facebook

Програма онлайн-курсу
Таргетинг у Facebook та Instagram

alarm-clock 12 занять занять
Друк
  • Основи інтернет-маркетингу

    • Як працює digital-реклама. Роль таргетингу в інтернет-рекламі
    • Метрики в бізнесі та unit-економіка
    • Метрики в онлайн-рекламі
  • Підготовка матеріалів для реклами

    • Бриф для проекту
    • Стратегія маркетингу: продукт та УТП, аудиторії та оффери
    • Аналіз конкурентів (case studies та benchmarking)
    • Шлях клієнта: інтернет-магазин, лендинг, instagram-магазин, канали прогріву та квізи
  • Технічна підготовка до реклами

    • Що таке бізнес-менеджер, Facebook Suite, рекламний кабінет
    • Підготовка бізнес-менеджера та його функції
    • Структура та функції рекламного кабінету
  • Як працює таргетована реклама

    • Принципи роботи таргетованої реклами
    • Цілі кампаній та вибір шляху клієнта
    • Що таке цільовий сегмент та таргет-набір
    • Що таке аудиторії ретаргетингу та схожі аудиторії
    • Формати рекламних оголошень
  • Планування рекламної кампанії та комунікації

    • Вибір цільової дії
    • Вибір цільових сегментів для реклами
    • Підбір офферів (пропозицій) для реклами
    • Створення плану реклами
  • Принципи збору аудиторій

    • Створення таргет-наборів
    • Створення аудиторій ретаргетингу
    • Створення схожих аудиторій
  • Принципи створення оголошень

    • Актуалізація цільових сегментів та офферів
    • Вибір форматів оголошень
    • Технічне завдання для дизайнера
    • Самостійне створення креативів у редакторі
    • Принципи тексту для реклами та копірайтингу
    • Формування всіх варіацій оголошень
    • Instant Experience
    • Динамічні креативи
  • Метрики в таргетингу

    • Рівні воронки на шляху клієнта
    • Типи метрик
    • Метрики для підрахунку ефективності рекламної кампанії
    • Налаштування метрик у рекламному кабінеті
    • Окупність витрат на маркетинг
  • Реклама для продажу у повідомленнях

    • План реклами
    • Структура рекламної кампанії
    • Налаштування реклами для продажу у повідомленнях
    • Метрики для аналітики
    • Звітність з реклами
  • Реклама на генерацію лідів (збір заявок усередині Facebook та Instagram)

    • План реклами
    • Структура рекламної кампанії
    • Налаштування форм для лідів
    • Інтеграція Zapier
    • Метрики для аналітики
    • Звітність з реклами
  • Створення посадкових сторінок на конструкторі

    • Принципи посадкових сторінок
    • Створення посадкової сторінки
    • Створення інтернет-магазину
    • Купівля та налаштування домену
  • Підготовка до реклами для продажу через сайт

    • Технічна підготовка: підтвердження домену та веб-подій, API-конверсії
    • Піксель та коди конверсій на сайті
    • Знайомство з Google Tag Manager
    • Знайомство з Google Analytics та UTM-мітки
  • Реклама посадкової сторінки

    • План реклами
    • Структура рекламної кампанії
    • Аудиторії ретаргетингу з відвідувачів сайту
    • Метрики для аналітики
    • Звітність з реклами
  • Реклама інтернет-магазинів

    • Як працюють каталоги товарів
    • Продажі за каталогами
    • Динамічний ретаргетинг
    • Ретаргетинг з кожного кроку воронки
    • Подібні аудиторії за цінностями
    • План реклами та структура рекламної кампанії
    • Метрики для аналітики та звітність з реклами
  • Бюджет рекламної кампанії

    • Планування за доступним бюджетом
    • Планування із завдань бізнесу
    • Вибір бюджету для перевірки гіпотез
    • Прогнозування результату
    • Оптимізація бюджету на рівні кампанії
    • Граничні та цільові ставки
  • Масштабування рекламних кампаній

    • Вигорання аудиторії та навчання груп оголошень
    • Збільшення бюджету
    • Дублювання груп
    • Зміна креативів
    • Робота зі схожими аудиторіями
    • Зміна мети кампанії
    • Campaign Budget Optimization
    • Новий рекламний кабінет
  • Інструменти наскрізної аналітики

    • CRM-системи, як працюють, яку функцію виконують
    • Як аналізувати результат власними силами
  • Чат-боти для реклами

    • Принципи використання чат-бота для лідогенерації
    • Чат-бот для Facebook та Instagram
    • Чат-бот для Telegram
    • Структура чат-бота та розробка сценарію
    • Автоматизація та розсилки
    • Квіз як інструмент лідогенерації
  • Додаткові можливості бізнес-менеджера та рекламного кабінету

    • Офлайн події
    • Спліт-тести (A/B тести)
    • Правила та фільтри
  • Як працювати з клієнтом чи керівником

    • Документація проекту, шаблони для роботи
    • Що показувати у звітах
    • Які питання ставити для своєї роботи
    • Що показувати у портфоліо
    • Як працюють агенції

Додайте навички в резюме

  • Розробка рекламної стратегії у Facebook та Instagram

  • Робота в Facebook Business Manager

  • Робота з GTM та Google Analytics

  • Визначення та створення аудиторії ремаркетингу, Look-a-like аудиторії, аудиторії за інтересами, поведінкою, демографією

  • Розробка структури та планування бюджету рекламних кампаній

  • Налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram

  • Створення каталогу товарів у Catalog Manager та налаштування динамічного ремаркетингу у Facebook та Instagram

  • Аналіз роботи та ефективності рекламних кампаній

  • Створення чат-бота та використання його в рекламі

  • Просування Telegram-каналу

  • Створення сайту

Як проходить навчання

  • woman-technologist

    Навчання проходить в режимі онлайн-трансляції, а відеозапис зберігається в особистому кабінеті.

  • briefcase

    Домашні завдання у будь-який зручний час відправляються через особистий кабінет на перевірку викладачеві.

  • thumbs-up

    Викладач дає зворотній зв'язок з розбором помилок у домашньому завданні.

  • light-bulb

    Ви опрацьовуєте помилки і закріплюєте пройдений матеріал.

Переваги онлайн-навчання в Комп'ютерній школі Hillel

  • man-raising-hand
    Групи до 20 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
  • nerd-face
    Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
  • briefcase
    Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
  • speech-balloon
    Оперативна служба підтримки студентів Термінові питання — своєчасне рішення.
  • videocassette
    Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
  • hammer
    Практичні заняття Велика частина занять орієнтована на практику.
  • rocket
    Працевлаштування

    Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?

  • clipboard

    Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи

  • books

    Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку

  • smiling-face-with-sunglasses

    Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців

  • globe-with-meridians

    Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній

  • direct-hit

    Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)

Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу

PMI Ukraine
Samsung
Infopulse
EVO
EPAM
Ciklum
DataArt
Prom.ua
Capgemini Engineering
HYS
MacPaw
Ubisoft
Provectus
Admixglobal
Snap Inc.
OWOX
Chapps
3DLOOK
482.solutions
4Limes
Цитрус
AgileEngine
Andersen
Banda-Tech
Codeska
DIGIS
DMark
EIS Group
IWA Solution
Luxoft
Metro Global Ukraine
Netcracker Technology
Netpeak
Nexteum
Onixsoft
OS-System
Інфотех
Petrosoft
QA Madness
QATestLab
Readdle
Rozetka
SendPulse
Sigma Software
Snapchat
Synebo
Valtech
Volo.Global
ZenBit Tech
eSputnik.com
Uitop
Codica
Ирина Кисурина

Ирина Кисурина

Благодарю Елену Рак за пройденный курс SMM Pro. Как преподаватель требовательная и это классно! Когда ты уже не школьница и понимаешь,что это образование необходимо для жизни и преподователь, которому не всё равно, что ты сдаёшь. Хорошо объясняет курс и отвечает на вопросы. Я рада,что попала к ней на курс)) Спасибо большое, Елена)

Преподаватель Дарья сильный специалист, отличный преподаватель, у неё очень чуткий подход к потребностям каждого студента. Я благодарна Дарье за полученные знания🤗

Я очень рада, что попала на курс SMM Pro и именно к Ире. Очень классный преподаватель-практик, с колоссальными знаниями и опытом. Первая часть курса прошла в формате offline, а вторая, в связи с войной, online, но на качество лекций это никак не повлияло. Мы считали минуты когда закончиться сирена, чтобы продолжить. Спасибо школе Hillel за отличный курс! Ира - ты невероятная!
Я была очень рада попасть на этот курс, так как много слышала о компании OdesSeo и хотела учиться у Ирины. Первая половина (примерно) курса прошла в офлайн формате, Ирина часто оставалась после занятия и помогала с проблемами или просто общалась с нами, что помогло создать дружелюбную и неформальную атмосферу. Каждый вопрос подробно разбирали, особенно помогали рассказы Ирины о реальных кейсах и проблемах в работе. За время курса я начала применять новые знания в рабочих проектах, и мои показатели начали расти! 24 февраля Россия начала войну и занятия на время прекратились, а потом перешли в онлайн формат для безопасности студентов. Спасибо Ирине и школе Hillel, что продолжили работу в это сложное время. Качество обучения не упало, Ирина просто отличный преподаватель и специалист! Занятия поднимали моральный дух и держали в тонусе, домашние задания помогали собраться и настроиться на работу. Спасибо всем, кто сейчас работает и поднимает экономику, все буде Україна!
Коротко про рівень організації курсу: ми чекали закінчення сирен, щоб якнайшвидше підключитися і не пропустити важливий матеріал від Іри. Це не просто курс заради курсу. Це крутий досвід підвищення кваліфікації у сфері SMM під керівництвом дійсно розумного викладача-практика. Окрема подяка Ірі за практичний підхід: абсолютно всю теоретичну інформацію вона пояснювала на практиці саме на наших проектах і завжди ділилась корисним фідбеком та конструктивним зворотнім зв’язком як у дз, так і на самих заняттях. Hillel, дякую за курс 🤝 Бережіть Іру, вона у вас нереально топовий ментор 😎
Пройти курс SMM Pro было одним из самых правильных решений за последнее время! Очень сожалею, что не прошла раньше. Тем кто находится в стадии принятия решения, советую долго не раздумывать! Однозначно рекомендую Hillel! Курс превзошёл все ожидания. На первом занятии возникло ощущение, что материала занятий на 10) Уровень преподавателей - TOP! Отдельная благодарность Ирине Цвинкайло. Космический человек с невероятной энергетикой! Профессионал своего дела! Ира обучает, заряжает, мотивирует. Ни одного вопроса без ответа! Все темы раскрыты! Домашние задания заточены на закрепление и осознание полученного на уроках материала! Все знания уже применяю в работе и получаю отличные результаты! Огромное спасибо! И до встречи)
Отличный курс, который даёт знания и расставляет всё «по полочкам». Однозначно советую проходить новичкам, и тем, кто уже знаком с СММ. Конечно, стоит ознакомиться с программой курса, чтобы опытные не прогадали с выбором. Лично мне понравилось, сейчас со спокойной душой беру клиентов на фрилансе. Хочу сказать отдельное спасибо Ирине, от неё был максимально качественный фидбэк, много переданных лайфхаков и вообще, она очень крутая 😎
Я ранее прошёл в Hillel прощел курс по Интернет-маркетингу, и когда понял что соцсети это интересная огромно-растущая ниша, принял решения записаться на SMM Pro. Ни капли не пожалел. Саша показал очень много техник, трюков. Самое главное, что Саша очень просто и доходчиво разъжевал и объяснил термины и как это работает. Рекомендую всем!

Продвинутый курс по настройке рекламы SMM pro. Тагретинговая реклама в социальных сетях 一 мощный инструмент продвижения бизнеса.

  • Практические знания по настройке рекламы в facebook, instagram, vk, аналитика рекламы.
  • Кейсы и фишки по успешным и не успешным компаниям. Важно, что технически все реализовано в плане презентаций, шаблонов для настройки рекламы, А/В тестов.
  • Четко структурировано, разложено по полочкам без всякой воды и главное разбор домашних заданий прямо на занятиях!

Преподаватель Александр Олейник 一 только суть, компетенция, прямота. После прохождения курса уже есть отличные результаты и заявки от новых клиентов, все супер. Для выпускников 一есть поддержка и обратная связь, советы.

Он обучает интересно не только для новичков, но и для тех кто уже весьма опытный специалист.

Закончила сегодня курс «SMM Pro» с Александром Олейником. Сказать, что понравилось — это ничего не сказать) Это был самый крутой курс, который я проходила!!! Ясно, четко, глубоко, без воды, мега-интенсивно и в очень интересной подаче!

Я сейчас работаю в SMM, но с полученными знаниями понимаю, что пазлики полностью сложились! Полна «полного понимания» и необычайного запала! Благодарю преподавателя Александра Олейника! Без преувеличений, он — мастер своего дела! Это был мой не первый курс, ранее проходила Базовый курс SMM и однозначно школу Hillel рекомендую!

Отличный курс для тех, кто хочет "склеить" свои знания воедино и изучить новые скилы. Крутые презентации и подача материала. Отдельная благодарность преподавателям за отдачу, несмотря на covid-19 :) А также спасибо Александру Олейнику за дополнительные занятия!
Лидия

Лидия

Окончила курс SMM в школе офлайн, безумно довольна и благодарна за полученные знания. Решила, что необходимо развиваться дальше и записалась на SMM Pro. Огромнейшее спасибо хочу выразить школе за то, что во время карантина нас очень оперативно перевели в онлайн обучение. Все происходит в режиме онлайн трансляции, есть возможность задавать вопросы во время урока и находить ответы на них вместе с преподавателем. Никогда бы не подумала, что будет так круто заниматься онлайн, но школа действительно очень классно постаралась, дабы не прерывать обучение! Просто невероятные молодцы, спасибо, что заботитесь о своих студентах в это не легкое время ))

Часті питання

  • Який потрібно мати комп'ютер, щоб навчатися на курсі Таргетинг у Facebook та Instagram?

    Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі Таргетинг у Facebook та Instagram.

    Операційна система:

    • Windows 11 64-біт
    • macOS 10.13 або вище
    • Linux: Ubuntu 16.04 - 20.04

    Процесор* :

    • Мінімум intel core i3 3-го покоління
    • Рекомендується i5 7-го

    Оперативна пам'ять:

    • Мінімум 4 Гб
    • Рекомендується 8 Гб

    Пам'ять:

    • Мінімально 200 Гб HDD і більше
    • Рекомендується 200 Гб SSD і більше

    *Допустимі аналоги від AMD

  • Що необхідно врахувати в першу чергу, записуючись на курси, якщо кінцевою метою навчання є подальше працевлаштування?

    Крім навичок впевненого користувача ПК на самому початку вам буде потрібно величезне бажання досягти поставленої мети, при цьому витративши достатня кількість часу на ваше навчання як на самих заняттях, так і вдома при виконанні і опрацювання всіх завдань і порад Викладача. Адже тільки половина успіху залежить від викладача і школи. Решта —від старанності Студента і його бажання розвиватися і працювати над своїми результатами на протязі всього процесу навчання.

  • Де можна подивитися відгуки про вашу Школу?

    Ви можете прочитати відгуки наших Студентів та Випускників на нашому сайті за цим посиланням. Ще ви зможете знайти відгуки і інформацію про нас на DOU.ua або можете прописати назву нашої Школи у Google, де ви також зможете побачити відгуки про нашу Школу у Google-акаунті або на Google-картах.

  • Як отримати максимальний бал за домашнє завдання на курсе Таргетинг у Facebook та Instagram?

    Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:

    • Виконати завдання в зазначені терміни
    • Виконати всі умови завдання
    • Виконати завдання без помилок
    • Перездача домашнього завдання не більше одного разу
  • Чим ваша Школа відрізняється від інших курсів? Чому слід обрати саме вашу Школу?

    З нашого боку буде не зовсім коректно говорити про мінуси або плюси наших конкурентів. Але ми точно можемо відзначити наші сильні сторони, які говорять самі за себе, а вибір завжди залишається тільки за вами:

    • ми намагаємося залучати до викладання тільки практикуючих фахівців з великим досвідом роботи у найбільших IT-компаніях міста;
    • ми робимо упор на практичні заняття і на найбільш актуальну інформацію та необхідний функціонал, який зараз затребуваний при працевлаштуванні;
    • всі заняття записуються на відео і відправляються нашим Студентам наступного дня, щоб вони могли повторно переглядати всі матеріали по курсу;
    • у багатьох наших курсів є додаткові бонусні заняття і вебінари, такі як: відеоматеріали з адміністрування на Linux і по базах даних, а також додаткові заняття з рекрутером і технічним фахівцем, щоб наші Студенти мали додаткову підготовку до подальшого працевлаштування;
    • всі наші класи комп'ютеризовані, і за кожним Студентом фіксується місце як в навчальному класі, так і в віддаленому особистому кабінеті (Learning Management System), де буде можливість переглядати всі необхідні матеріали по курсу і по завершенні навчання;
    • у всіх наших Студентів та Випускників є можливість брати участь в програмі Hillel EVO, яка абсолютно безкоштовно надає додаткову практику зі створення власного проекту і отримання досвіду роботи в команді з нашими Викладачами навіть після завершення курсів!
  • Як я можу сплатити за навчання?

    Оплата провадиться через виставлення інвойсу на E-mail через сервіси LiqPay та Fondy.

  • Як працює оплата частинами?

    Ми пропонуємо можливість розбити вартість курсу на щомісячні платежі до 12 частин за допомогою розстрочки у ПриватБанку, Монобанку ОщадБанку або ПУМБ. При цьому вам не потрібно сплачувати додаткові комісії або відсотки банкам, оскільки Школа оплачує цю комісію за вас.

    Якщо ви бажаєте скористатись оплатою частинами, будь ласка, зверніться до нашого менеджера у будь-який зручний для вас спосіб.

    Докладніше про оплату частинами у нашому матеріалі.

Запит на консультацію

Залиште ваші контактні дані, і ми вам обов'язково зателефонуємо!

Обов'язково вкажіть ваше ім'я кирилицею

Обов'язково вкажіть email, за яким ми зможемо з вами зв'язатися

Обов'язково вкажіть телефон в міжнародному форматі

Школа працює з 10:00 до 21:00 по буднях і з 10:00 до 19:00 у вихідні дні (за київським часом, GMT + 2).

Відправлено