Онлайн-курс
занять
занять на тиждень
старт
За тиждень записалося
Залишилося
Стань інтернет маркетологом!
Інтернет-маркетинг — це комплекс інструментів, які допомагають в рази збільшити обсяги продажів незалежно від сфери діяльності. На курсі студенти познайомляться з контекстною рекламою, просуванням в соцмережах, SEO та email-маркетингом. Знання в цих областях дозволять зрозуміти, як залучити клієнтів, збільшити органічний трафік, розробити імідж компанії, досліджувати ринок і аналізувати компанії-конкуренти.
Цілі курсу
- Навчитися правильно будувати маркетинг-стратегію
- Навчитися аналізувати ринок і конкурентів
- Навчитися використовувати різні рекламні інструменти
- Навчитися працювати з маркетинговими бюджетами
Вивчаємо такі технології
-
Google Tag Manager
-
Google Ads
-
screamingfrog
-
google analytics
-
Facebook
-
Instagram
-
similarweb
-
Sitechecker
-
Serpstat
Програма онлайн-курсу
Інтернет-маркетинг

-
Знайомство
-
SEO
- Один з основних інструментів по збільшенню частки проекту на ринку і, як результат — зростання продажів
-
Основи SEO
-
Релевантність і ранжування
- Методи визначення
- Критерії релевантності
- Вплив релевантності на ранжування
-
Рейтинги сайтів у пошукових системах
-
Унікальність
- Вплив унікальності на ранжування
- Інструменти
-
Фільтри пошукових систем
- Види понижуючих алгоритмів
- Відмінність автоматичних алгоритмів від ручних санкцій
- Понижуючі алгоритми Google
- Зняття ручних санкцій
-
Структура сайту
-
Семантичне ядро
- Види ключових слів
- Алгоритм збору семантичного ядра
- Теорія довгого хвоста
- Визначення релевантних сторінок
- Сервіси та інструменти
-
Оптимізація мета-тегів
-
Оптимізація текстів
-
Оптимізація зображень
-
Перелінковка
-
Базовий технічний аудит
-
Домен і хостинг
-
Сервіси технічної оптимізації
-
Зовнішня оптимізація
- Поняття якісних посилань
- Робота з орендованими посиланнями
- Робота з постійними посланнями
- Робота з прес-релізами
- Лінкбілдінг
- Ручний пошук майданчиків для розміщення посилань
- Сервіси і програми
-
SEO-аналітика
- Основні метрики успішності просування
- Системи веб-аналітики
-
Аналіз конкурентів
-
Прогноз і цілі по проекту
-
Контекстна реклама
-
Знайомство з контекстною рекламою
-
Google Ads
- Реклама у пошуку Google
- Медійна мережа
- Ремаркетинг
- Ведення і оптимізація
- Звітність
- Аналіз ефективності
- Додаткові можливості (динамічні оголошення, відеореклама, реклама мобільних додатків та ін.)
-
Веб-аналітика
- Google Analytics
- Google Tag Manager
-
SMM
-
Найефективніші майданчики для бізнесу
-
Oформлення сторінок і контенту, які продають
-
Про що писати
- Типи і види контенту
-
Просування через конкурси та акції
-
Просування через посіви
-
Реклама у Facebook
-
Ведення і реклама у Instagram
-
Email-маркетинг
В кінці курсу виконується дипломний проект.
Бонуси курсу
Додайте навички в резюме
-
Основи SEO: структура сайту, семантичне ядро, мета-теги
-
SEO-аналітика та аналіз конкурентів
-
Зовнішня SEO оптимізація, лінкбілдинг
-
Створення та оптимізація рекламних кампаній у Google Ads
-
Відстеження ефективності рекламних кампаній
-
Аналітика сайту. Робота з Google Analytics та Google Tag Manager
-
Створення та ведення сторінок, що продають у соціальних мережах
-
Ведення реклами у Instagram та Facebook
-
Просування бренду через конкурси, акції, посіви та роботу з лідерами думок
-
Контент менеджмент, копірайтинг
-
Основи Email-маркетингу
Як проходить навчання
Переваги онлайн-навчання в Комп'ютерній школі Hillel
-
Групи по 17 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
-
Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
-
Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
-
Оперативна служба підтримки студентів Термінові питання — своєчасне рішення.
-
Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
-
Практичні заняття Велика частина занять орієнтована на практику.
-
Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?
-
Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи
-
Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку
-
Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців
-
Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній
-
Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)
Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу
Часті питання
-
Який потрібно мати комп'ютер, щоб навчатися на курсі Інтернет-маркетинг?
Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі Інтернет-маркетинг.
Операційна система:
- Windows 10 64-біт
- macOS 10.13 або вище
- Linux: Ubuntu 16.04 - 20.04
Процесор* :
- Мінімум intel core i3 3-го покоління
- Рекомендується i5 7-го
Оперативна пам'ять:
- Мінімум 4 Гб
- Рекомендується 8 Гб
Пам'ять:
- Мінімально 200 Гб HDD і більше
- Рекомендується 200 Гб SSD і більше
*Допустимі аналоги від AMD
-
Як отримати максимальний бал за домашнє завдання?
Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:
- Виконати завдання в зазначені терміни
- Виконати всі умови завдання
- Виконати завдання без помилок
- Перездача домашнього завдання не більше одного разу
-
Як я можу записатися на курс / забронювати собі місце у групі?
Ви можете приїхати до нас в офіс для обговорення всіх деталей курсу або зв'язатися з нашим Адміністратором, заповнивши форму на сайті, та запросити рахунок на оплату online.
-
Де можна подивитися відгуки про вашу Школу?
Ви можете прочитати відгуки наших Студентів та Випускників на нашому сайті за цим посиланням. Ще ви зможете знайти відгуки і інформацію про нас на DOU.ua або можете прописати назву нашої Школи у Google, де ви також зможете побачити відгуки про нашу Школу у Google-акаунті або на Google-картах.
-
Ким працюють ваші Викладачі? Чи мають вони досвід викладання?
Ми завжди дуже відповідально намагаємося підходити до питання підбору Викладачів у нашій Школі. Наші Викладачі — практикуючі фахівці в найбільших IT-компаніях міста. Також вони мають як досвід викладання в нашій Школі, так і досвід менторства за місцем їх професійної діяльності. У своїй манері навчання вони роблять упор на останні тенденції IT-ринку і виключно на свій особистий досвід для того, щоб наші Випускники мали найбільш затребувані знання і досвід роботи з конкретними кейсами.
-
Чому більше приділяється уваги на заняттях? Практиці або теорії?
В нашій школі ми робимо упор на практику. Так як ми не займаємося «начиткою» теоретичних лекцій. Кожен наш клас обладнаний комп'ютерами для того, щоб наші студенти могли виконувати всі потрібні їм практичні завдання для досягнення своїх цілей прямо на заняттях. Також це полегшує роботу при виконанні домашніх завдань.
-
Де можна уточнити ціну навчання на курсах?
Для того, щоб отримати інформацію про вартість того чи іншого курсу, а також задати інші додаткові питання, що стосуються навчання, ви можете:
- заповнити заявку на безкоштовну консультацію;
- заповнити заявку на запис на курс;
- зателефонувати або написати нам на пошту.
-
Як я можу сплатити за навчання?
Оплата провадиться через виставлення інвойсу на E-mail через сервіси LiqPay та Fondy.
-
Як працює оплата частинами?
Ми пропонуємо можливість розбити вартість курсу на щомісячні платежі до 12 частин за допомогою розстрочки у ПриватБанку або Монобанку. При цьому вам не потрібно сплачувати додаткові комісії або відсотки банкам, оскільки Школа оплачує цю комісію за вас.
Якщо ви бажаєте скористатись оплатою частинами, будь ласка, зверніться до нашого менеджера у будь-який зручний для вас спосіб.
Докладніше про оплату частинами у нашому матеріалі.
- Популярні курси:
-
-
- Хороші і погані креативи у рекламі Instagram і Facebook
- 23264
- 570
Хороші і погані креативи у рекламі Instagram і Facebook
дивитись 98 хв-
Олександр Олійник Co-founder у Olynyk Studio
- JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
- 17062
- 152
JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
дивитись 61 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- Що повинен вміти інтернет-маркетолог
- 16027
- 497
Що повинен вміти інтернет-маркетолог
дивитись 3 хв-
Ірина Цвінкайло CMO&Founder у OdesSeo
- Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
- 13184
- 185
Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
дивитись 56 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- 5 принципів створення захоплюючих фотографій
- 12464
- 29
5 принципів створення захоплюючих фотографій
читати 5 хв-
Анна Зорі Власниця бренду ZoriBag, спеціалістка з візуального стилю в Instagram у Zori.bag
- Що таке контент-план
- 12216
- 121
Що таке контент-план
дивитись 13 хв-
Ксенія Крилова SMM Manager у Develux