занять
занять на тиждень
старт
За тиждень записалося
Залишилося
Стань SMM менеджером!
На курсі ви навчитеся просувати проекти комерційних і некомерційних організацій, малого та середнього бізнесів в соціальних мережах. На курсі SMM розглядається створення комунікаційної стратегії, контент-плану, лендінг-сторінок, налаштування таргетованої реклами в соціальних мережах. Студенти навчаться працювати з аудиторією і позиціонувати особистий бренд.
Цілі курсу
- Розглянути особливості SMM і можливості, які він надає бізнесу
- Навчитися просувати бренди з нуля
- Вивчити особливості ведення рекламних кампаній
- Освоїти мистецтво створення контенту і візуалу
Вивчаємо такі технології
-
Facebook
-
Telegram
-
Instagram
Програма курсу
Social Media Marketing

-
Основи і принципи інтернет-маркетингу
- Основи маркетингу і комунікації в інтернеті
- Інтернет-маркетинг як частина маркетингової стратегії
- Роль, завдання та інструменти інтернет-маркетингу
-
Створення комунікаційної стратегії
- Постановка цілей
- Аналіз конкурентів і позиціонування бренду
- Цільова аудиторія, сегментація і меседжі в комунікації
-
Рубрикація контенту
- Контент і проектування рубрик
- Створення контент-плану і ситуативного контенту
- Інструменти для системної роботи з контентом
-
Створення контенту — копірайтинг
- Основні правила копірайтингу
- Особливості текстів для соціальних мереж
- Інструменти для перевірки текстів
-
Створення контенту — візуальна частина
- Концепція візуального представлення бренду в соціальних мережах
- Як працювати з дизайнером
- Як створювати віжуали самостійно
-
Facebook для бізнесу
- Можливості бізнес-сторінок і алгоритмічна стрічка
- Формати контенту для Facebook і фактори успішних публікацій
- Аналітика Facebook-сторінки
-
Instagram для бізнесу
- Налагодження та первинне наповнення бізнес-аккаунта
- Стратегія присутності в Instagram і аналіз ефективності
- Особливості налаштування реклами з профілю в Instagram
-
Інструменти для ефективної роботи
- Автоматизація публікацій
- Сервіси для роботи з повідомленнями (сервіси розсилки)
- Сервіси аналітики (постерси, складання звітів)
-
Таргетована реклама — Налаштування рекламного кабінету
- Створення та налагодження рекламного кабінету і бізнес-менеджера
- Цілі реклами, алгоритми рекламного кабінету
- План реклами та бюджети
-
Таргетована реклама — Підбір аудиторій
- Аудиторії за інтересами та поведінкою
- Аудиторії ретаргетінга
- Схожі аудиторії
-
Таргетована реклама — Запуск реклами
- Формати оголошень
- Покрокове налаштування за планом реклами
- Налаштування реклами з іншими цілями
-
Таргетована реклама — Коди і аналітика
- Бізнес-менеджер
- Встановлення пікселя на сайт, каталоги товарів і офлайн-конверсії
- Аналітика рекламного кабінету
-
Створення посадочних сторінок на конструкторі
- Принципи посадочних сторінок
- Створення сторінок і сайтів
- Технічні параметри
-
Створення чат-бота Facebook для реклами
- Знайомство з платформою ManyChat (Flow XO)
- Структура чат-бота і розробка сценарію
- Автоматизація та розсилки
-
Telegram-канал як інструмент збільшення продажів
- Створення, налагодження та наповнення каналу
- Реклама каналу
- Корисні боти для каналу
-
CRM-система для обліку клієнтів
- Принципи роботи CRM
- Налаштування системи
- Інструменти автоматизації та інтеграцій
-
Особистий бренд в соціальних мережах як інструмент продажів
- Позиціонування
- Вибір майданчиків
- Контент для особистого бренду
-
Негатив — спілкування з аудиторією
- Типи негативу в соціальних мережах
- Відпрацювання негативу
- Відстеження коментарів і сервіси
-
Маски
- Технічні особливості роботи Spark Ar Studio і Photoshop
- Створення статичних масок
- Створення об'ємних масок
-
Взаємодія з блогерами
- Як і де шукати блогерів
- Аналітика блогерів, класифікація інфлюенсерів
- Ідеї для роботи і принципи організації марафонів
- Бонусне заняття
Бонуси курсу
Додайте навички в резюме
-
Створення комунікаційної стратегії
-
Створення контент-плану та ситуативного контенту
-
Створення віжуалів, постановка ТЗ дизайнерам та фотографам
-
Створення та налаштування рекламного кабінету та бізнес-менеджера Facebook ads
-
Ведення рекламної кампанії у Facebook та Instagram
-
Аналітика рекламного кабінету
-
Створення, налаштування, наповнення та ведення Telegram-каналу
-
Позиціювання та ведення особистого бренду
-
Робота з лідерами думок
Переваги навчання у Комп'ютерній школі Hillel
-
Групи по 14 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
-
Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
-
Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
-
Оперативна служба підтримки студентів Термінові питання — своєчасне рішення.
-
Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
-
Практичні заняття Велика частина занять орієнтована на практику.
-
Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?
-
Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи
-
Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку
-
Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців
-
Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній
-
Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)
Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу
Часті питання
-
Кому підійдуть курси SMM в Києві?
Програма зацікавить:
- новачків без досвіду в маркетингу
- маркетологів, які хочуть перекваліфікуватися для роботи в вебі
- інтернет-рекламників інших напрямків
- власників бізнесу, менеджерів, блогерів
-
Як проходить навчання на СММ-менеджера в комп'ютерній школі Hillel?
Курси по СММ (Київ) вчать просувати бренди, товари і послуги з нуля. Студенти отримують професійні навички з ведення маркетингових кампаній, налаштування рекламних кабінетів в Facebook, Instagram і інших соцсервіс. Курс покаже, як витягати максимум користі з SMM-просування для бізнесу.
Курс розрахований на 2,5 місяці. Заняття проходять в офісі школи в сучасних класах з топовим технічним і програмним оснащенням — все як у провідних IT-компаніях. Уроки в групах по 14 осіб дозволяють викладачам і Ментор приділяти увагу кожному студенту.
Викладають курс професійні SMM-щики з топових компаній і студій. Від них студенти отримують тільки актуальні знання. Відпрацювання професійних навичок відбувається в рамках практичного навчання і мінімуму теорії, яка тут же розбирається на реальних кейсах.
-
Який потрібно мати комп'ютер, щоб навчатися на курсі Social Media Marketing?
Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі Social Media Marketing.
Операційна система:
- Windows 10 64-біт
- macOS 10.13 або вище
- Linux: Ubuntu 16.04 - 20.04
Процесор* :
- Мінімум intel core i3 3-го покоління
- Рекомендується i5 7-го
Оперативна пам'ять:
- Мінімум 4 Гб
- Рекомендується 8 Гб
Пам'ять:
- Мінімально 200 Гб HDD і більш
- Мінімально 200 Гб HDD і більш
*Допустимі аналоги від AMD
-
Чи будуть задавати домашні завдання? Чи перевіряється виконане завдання?
Так! Адже це обов'язкова і дуже важлива частина процесу вашого навчання, так як кожен Студент повинен закріпити весь отриманий на занятті матеріал вдома, виконуючи домашні завдання. Кожне задане ДЗ буде перевірятися викладачем, і по ньому ви будете отримувати фідбек. Також деякі завдання розбираються на наступному занятті. Без виконання домашній завдань ніхто не зможе домогтися бажаного результату.
-
Як отримати максимальний бал за домашнє завдання?
Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:
- Виконати завдання в зазначені терміни
- Виконати всі умови завдання
- Виконати завдання без помилок
- Перездача домашнього завдання не більше одного разу
-
Ким працюють ваші Викладачі? Чи мають вони досвід викладання?
Ми завжди дуже відповідально намагаємося підходити до питання підбору Викладачів у нашій Школі. Наші Викладачі — практикуючі фахівці в найбільших IT-компаніях міста. Також вони мають як досвід викладання в нашій Школі, так і досвід менторства за місцем їх професійної діяльності. У своїй манері навчання вони роблять упор на останні тенденції IT-ринку і виключно на свій особистий досвід для того, щоб наші Випускники мали найбільш затребувані знання і досвід роботи з конкретними кейсами.
-
Як я можу записатися на курс / забронювати собі місце у групі?
Ви можете приїхати до нас в офіс для обговорення всіх деталей курсу або зв'язатися з нашим Адміністратором, заповнивши форму на сайті, та запросити рахунок на оплату online.
- Хороші і погані креативи у рекламі Instagram і Facebook
- 21487
- 542
Хороші і погані креативи у рекламі Instagram і Facebook
дивитись 98 хв-
Олександр Олійник Co-founder у Olynyk Studio
- JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
- 17062
- 152
JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
дивитись 61 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
- 13184
- 185
Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
дивитись 56 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- 5 принципів створення захоплюючих фотографій
- 12104
- 26
5 принципів створення захоплюючих фотографій
читати 5 хв-
Анна Зори Фотограф у Expecto SMM
- 20 питань SMM фахівцю
- 11674
- 148
20 питань SMM фахівцю
дивитись 26 хв-
Ксенія Крилова Senior PR/SMM Manager у AB Soft
- Що таке контент-план
- 11650
- 99
Що таке контент-план
дивитись 13 хв-
Ксенія Крилова Senior PR/SMM Manager у AB Soft