

Олександр Олійник
Co-founder у Olynyk Studio
Co-founder у Olynyk Studio
Олександр Олійник — інтернет-маркетолог, Co-founder в Olynyk Studio.
Спеціалізується на таргетованій рекламі в соціальних мережах. Керує командою з 7 чоловік. За останні три роки працював з над проектами SMM в Україні та США.
Раз на рік їде в іншу країну за новими враженнями.
Як запустити таргетовану рекламу частина 2
Як запустити таргетовану рекламу частина 1
дивитись 146 хвЯк спланувати бюджет на таргетовану рекламу
дивитись 14 хвЯк аналізувати рекламні кампанії
дивитись 17 хвЯк подивитися рекламу конкурентів
дивитись 12 хвОнлайн-зустріч «Хочу в IT. З чого почати?»
дивитись 166 хвПублічні виступи: лайфхаки, спостереження, фішки
Хороші і погані креативи у рекламі Instagram і Facebook
дивитись 98 хвЯк створити аудиторії у рекламі Facebook
дивитись 104 хвОлександр Олійник: «Соціальні мережі — це ефективність і цілеспрямована робота з аудиторією»
читати 3 хв