Basic
5

Курс Social Media Marketing у Києві

Курс призначений для навчання необхідним навичкам бізнес-комунікацій. Курс буде корисний SMM-фахівцям брендів і компаній, випускникам та студентам останніх курсів ВНЗ, громадським діячам, власникам і першим особам бізнесу.

Цей курс доступний у форматі дистанційного навчання

Вивчаємі технології

Професія маркетолога

Інтернет-маркетолог — фахівець, який просуває і розвиває бренд в Інтернеті. У список основних завдань інтернет-маркетолога входять: залучення клієнтів, збільшення органічного трафіку, розробка іміджу компанії, дослідження ринку і аналіз компаній-конкурентів, брендування.

Відео-огляд курсу

Мета курсу

  • Правильно вибудувати основи свого персонального бренду в інтернеті
  • Створити/виправити неформальні канали комунікації свого бізнесу

Курс допоможе вам

Курс «Social Media Marketing» призначений для навчання необхідним навичкам бізнес-комунікацій. Курс буде корисний SMM-фахівцям брендів і компаній, випускникам та студентам останніх курсів ВНЗ, громадським діячам, власникам і першим особам бізнесу.

Для кого курс

Курс Social Media Marketing не передбачає ніяких спеціальних знань і навичок, достатньо мати рівень впевненого користувача ПК.

Для запису потрібно пройти тест.

Викладачі курсу

Вас будуть навчати практикуючі фахівці, працюючі в топових компаніях.

  • Євген Римський

    Євген Римський

    SMM

    rimsky.info
  • Дарина Лоткова

    Дарина Лоткова

    Team Lead

  • Микита Федькин

    Микита Федькин

    Предприниматель, SMM специлист

  • Олексій Дворнік

    Олексій Дворнік

    SMM-фахівець

  • Олександр Олійник

    Олександр Олійник

    Executive Director

Програма курсу Social Media Marketing

  1. Основи і принципи інтернет-маркетингу1

    • Основи маркетингу і комунікації в інтернеті
    • Інтернет-маркетинг як частина маркетингової стратегії
    • Роль, завдання та інструменти інтернет-маркетингу
  2. Створення комунікаційної стратегії2

    • Постановка цілей
    • Аналіз конкурентів і позиціонування бренду
    • Цільова аудиторія, сегментація і меседжі в комунікації
  3. Рубрикація контенту3

    • Контент і проектування рубрик
    • Створення контент-плану і ситуативного контенту
    • Інструменти для системної роботи з контентом
  4. Створення контенту — копірайтинг4

    • Основні правила копірайтингу
    • Особливості текстів для соціальних мереж
    • Інструменти для перевірки текстів
  5. Створення контенту — візуальна частина5

    • Концепція візуального представлення бренду в соціальних мережах
    • Як працювати з дизайнером
    • Як створювати віжуали самостійно
  6. Facebook для бізнесу6

    • Можливості бізнес-сторінок і алгоритмічна стрічка
    • Формати контенту для Facebook і фактори успішних публікацій
    • Аналітика Facebook-сторінки
  7. Instagram для бізнесу7

    • Налагодження та первинне наповнення бізнес-аккаунта
    • Стратегія присутності в Instagram і аналіз ефективності
    • Особливості налаштування реклами з профілю в Instagram
  8. Таргетована реклама — Налаштування рекламного кабінету8

    • Створення та налагодження рекламного кабінету і бізнес-менеджера
    • Цілі реклами, алгоритми рекламного кабінету
    • План реклами та бюджети
  9. Таргетована реклама — Підбір аудиторій9

    • Аудиторії за інтересами та поведінкою
    • Аудиторії ретаргетінга
    • Схожі аудиторії
  10. Таргетована реклама — Запуск реклами10

    • Формати оголошень
    • Покрокове налаштування за планом реклами
    • Налаштування реклами з іншими цілями
  11. Таргетована реклама — Коди і аналітика11

    • Бізнес-менеджер
    • Встановлення пікселя на сайт, каталоги товарів і офлайн-конверсії
    • Аналітика рекламного кабінету
  12. Створення посадочних сторінок на конструкторі12

    • Принципи посадочних сторінок
    • Створення сторінок і сайтів на Tilda
    • Технічні параметри
  13. Створення чат-бота Facebook для реклами13

    • Знайомство з платформою ManyChat (Flow XO)
    • Структура чат-бота і розробка сценарію
    • Автоматизація та розсилки
  14. Telegram-канал як інструмент збільшення продажів14

    • Створення, налагодження та наповнення каналу
    • Реклама каналу
    • Корисні боти для каналу
  15. CRM-система для обліку клієнтів15

    • Принципи роботи CRM
    • Налаштування системи: Tilda / AmoCRM
    • Інструменти автоматизації та інтеграцій
  16. Особистий бренд в соціальних мережах як інструмент продажів16

    • Позиціонування
    • Вибір майданчиків
    • Контент для особистого бренду
  17. Негатив — спілкування з аудиторією17

    • Типи негативу в соціальних мережах
    • Відпрацювання негативу
    • Відстеження коментарів і сервіси
  18. Маски18

    • Технічні особливості роботи Spark Ar Studio і Photoshop
    • Створення статичних масок
    • Створення об'ємних масок
  19. Взаємодія з блогерами19

    • Як і де шукати блогерів
    • Аналітика блогерів, класифікація інфлюенсерів
    • Ідеї для роботи і принципи організації марафонів
  20. Бонусне заняття20

Сертифікат
Випускники отримують
сертифікат про закінчення курсу

Безкоштовні бонуси курсу

Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу

Відгуки випускників цього курсу

Переваги навчання у Комп'ютерній школі Hillel

  • Відеозаписи занять
  • Викладачі-практики
  • Класи з комп'ьютерами
  • Програма Hillel EVO
Відеоогляд школи

Працевлаштування

Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?

В процесі навчання Студенти працюють над реальними проектами

Додаткові відеокурси з актуальних технологій

Доступ до матеріалів залишається після закінчення курсу

Регулярні майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи

Програми усіх курсів адаптовані під запити ринку

Програма для реалізації ідей Студентів та Випускників Школи
  • Iдея
  • Пітчинг
  • Команда
  • Реалізація
  • Презентація

Часті питання

Часті питання

Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі Social Media Marketing.

Операційна система:

    • Windows 10 64-біт
    • macOS 10.13 або вище
    • Linux: Ubuntu 16.04 - 20.04

Процесор* :

    • Мінімум intel core i3 3-го покоління
    • Рекомендується i5 7-го

Оперативна пам'ять:

    • Мінімум 4 Гб
    • Рекомендується 8 Гб

Пам'ять:

    • Мінімально 200 Гб HDD і більш
    • Мінімально 200 Гб HDD і більш

*Допустимі аналоги від AMD

Так, безумовно. Багато наших курсів передбачають додаткову систему бонусів для тих Студентів, які хочуть продовжувати навчання у нашій Школі. Ця система полягає в тому, що в кінці курсу Студенти пишуть тест з пройденого матеріалу або здають підсумкову роботу, за підсумками яких отримують знижку на наступний курс даного напрямку:

- Студент, який має найвищий результат отримує знижку 25% на подальші курси;
- Студент, який посів друге місце, отримує 15% знижку;
- Студент, який виявився на третьому місці, отримує 10% знижку.

Все Студенти отримують знижку в розмірі 5% на будь-який з курсів Школи.

Метою більшості курсів нашої Школи є можливість подальшого працевлаштування наших Студентів та Випускників. Тому ми робимо упор на опрацювання та вивчення практичних кейсів, найбільш актуальних на даний момент у роботі тієї чи іншої спеціальності IT-сфери. Безумовно, ми відводимо час на наших заняттях і на вивчення важливої теоретичної бази, яка також необхідна будь-якому фахівцеві. Але зазвичай у процентному співвідношенні теорії приділяється близько 30% часу заняття і 70% — практиці.

Слід зазначити, що кожен напрямок, який ви могли б вивчити у нашій Школі, є, практично, ідентичним за затребуваністю. При виборі напрямку дуже важливо враховувати те, чим би вам хотілося займатися у майбутньому. Те, до чого ви більше схиляєтеся і що вам більше подобається у повсякденному житті. Аж до того, які предмети вам краще давалися, коли ви навчалися у школі.

Щоб допомогти вам з вибором напрямку, ми склали спеціальний профорієнтаційний тест.

Для того, щоб визначитися з напрямком і задати всі ваші запитання, ви можете записатися на безкоштовну консультацію, і протягом короткого часу з вами зв'яжеться один з наших адміністраторів і зможе детально про все розповісти.

Ви можете прочитати відгуки наших Студентів та Випускників на нашому сайті за цим посиланням. Ще ви зможете знайти відгуки і інформацію про нас на DOU.ua або можете прописати назву нашої Школи у Google, де ви також зможете побачити відгуки про нашу Школу у Google-акаунті або на Google-картах.

Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:

  • Виконати завдання в зазначені терміни
  • Виконати всі умови завдання
  • Виконати завдання без помилок
  • Перездача домашнього завдання не більше одного разу

Програма наших курсів, які орієнтовані на працевлаштування, побудована таким чином, що Студент, проходячи кожен її пункт, виконуючи всі домашні завдання і дотримуючись всіх порад Викладача, може розраховувати на подальше працевлаштування і відповідати існуючим вакансіях на фахівця початкового рівня в області обраного курсу. Вкрай важливо пам'ятати про те, що не дотримуючись вищевказаних принципів, досягти необхідного результату по завершенні курсу, швидше за все, буде неможливо. Саме тому ми не можемо заздалегідь вам гарантувати працевлаштування, але ми можемо сприяти в цьому нашим Випускникам, які навчалися найбільш ретельно. Наш штатний менеджер з працевлаштування випускників завжди радий в цьому допомогти нашим Випускникам, а також відповісти на їхні запитання, пов'язані з оформленням резюме та іншим. Також в нашій Школі ми проводимо безкоштовні заняття з рекрутерами з IT-компаній міста, де вони дають поради з пошуку першої роботи в IT-сфері.

Матеріали в блозі

Курс
Social Media Marketing

Київ

Вадим Друмов про форми навчання в Школі сьогодні

Хочете розпочати кар'єру в IT, але не визначились з напрямком?

Тоді цей тест для Вас! Відповіді на запитання тесту допоможуть визначити Ваші здібності, щоб було легше підібрати курс, який підійде саме Вам.