

Сергій Лебедев
Lead Business Analyst у EPAM
Lead Business Analyst у EPAM
Багатодоменний Бізнес аналітик з восьмирічним досвідом роботи, який забезпечує точні вимоги b2b та b2c клієнтів серед S&P500, таких як AT&T, Nielsen, Porsche, Nike та Mikrotik.
Приймав активну участь у 15 різних проектах. Будував як web та desktop, так і для mobile додатки. Крім того, має унікальний досвід роботи з розробки ПЗ для апаратного забезпечення.
Три роки в місцевих та іноземних стартапах дозволили розширити та поглибити розуміння бюджету проекту, оптимізації маркетингового трафіку, поведінки користувачів та показників продукту для покращення рентабельності інвестицій проекту.
Активна участь на всіх етапах проекту: від ініціації та визначення стратегій до підтримки, дозволяє ділитися знаннями як персональний наставник та тренер для офлайн та онлайн груп.
Автор і ведучий радіошоу, присвяченого бізнес-аналізу — LaBAratory.
Domains: Fintech, Advertising, Privacy & Compliance, Telecommunication, Retail, Hardware, Entertainment, Education, Healthcare & Wellbeing.
Веде курс
Вибудовування комунікації в роботі бізнес аналітика
дивитись 65 хв