Владислав Солонько

Владислав Солонько

Front-end Developer у Kultprosvet

В IT з 2010 року, за цей час пройшов шлях від рядового системного адміністратора до Front-end розробника.

Працював на локальні компанії України та на закордонні компанії та стартапи. За майже 7 років у web-розробці встиг попрацювати і в проектах фінтеху, і з медичними системами, і проектами, пов'язаними з каршерингом.

Також маю досвід викладання близько 4 років, читав авторський курс з JavaScript.

Відгуки про викладача

Нарешті закінчилося "навчання" на курсі Front-end Pro з куратором Владом Солонько. Що і казати - одного лише захисту курсових проєктів ми чекали три тижні, тому що викладач то не відповідав на наші повідомлення, то не міг подивитися код і перевірити домашні завдання. Мої враження від роботи з Владом дуже сильні - на жаль, у негативному сенсі. Я не заздрю жодному студентові/тці, яким не поталанить працювати із цим спеціалістом. Вірогідно, Ви не можете вигадати більш безглуздої трати часу і сил, аніж приєднатися до групи, у яцій він викладатиме. За час навчання з липня 2022 по січень 23 (так-так, Вам не здалось - курс затягнувся з анонсованих 4 місяців до шости) Влад встиг показати себе із багатьох боків: - перевірка домашніх завдань по декілька місяців (наприклад, мою роботу за 19 вересня було перевірено у двадцятих числах січня); - несвоєчасне додавання матеріалу до лекцій у LMS (часто - після 2-3 занять, замість обіцяного "одразу пысля закынчення заняття"); - випускання домашніх завдань із програми (були тижні і навіть місяці, коли ми не отримували жодного практичного завдання додому, яке Влад нам обіцяв - і не надав); - постійний дефіцит фідбеку - у домашках, у відповідях в чаті; - зверхність у ставленні! особливо дратує, коли це стосується тих тем, де фідбку не було - і звідси випливають помилки; - переноси і відміни занять із незбегненних причин, іноді за 15 хвилин до заняття; - зкликання групи долучитися до дзвінку у визідний день і повне ігнорування повідомлень (зустріч так і не відбулася - і була не перенесена); - і найнеприємніше - СИСТЕМАТИЧНА БРЕХНЯ. такого ставлення я не зустрічала за всю свою практику роботи з розробниками (а я рекрутерка). фахівець, котрий кидає слова на вітер, не поважає себе, не поважає оточуючих і робить з нас дурнів. слова про те, що він зробить нам три зустрічі для пробних співбесід, надішле додаткові матеріали, дасть список питань для інтерв'ю , додасть необхідне посилання, про яке казав наприкінці заняття, влаштує досвід парного програмування - лишилися лише словами. Чи були спроби змінити ситуацію із працівниками Hillel? Так, але вони не подіяли. Школа не слідкує за викладачами системно. Складається враження, що як немає скарг - то Hillel автоматом вважає, що все ок, навіть після обговорення проблеми - повторного контролю не було, і питання закрили. Ідучи на курс Front-end Pro, я нервувала, чи не здамся на півдорозі. Я навіть гадки не мала, що заб'ю не я - а викладач! Що існують настільки огидні випадки брехні із кам'яним обиччям, ніби всі навкруги дурні і не розуміють. Що школа ніяк не працює із викладачамі на системній основі, не контролює їх і не має жодних полісі на той випадок, коли викладач надодачу до свого основного місця роботи і викладання на курсах бере ще сапорт колишнього клієнта - і його викладання йде шкереберть. Я не рекомендую ні Влада Солонько, ні школу Hillel. Двічі подумайте, куди інвестувати час та гроші.