Олена Лопата
PR менеджер, бренд-стратег, SMM специалист у LOPATA
PR менеджер, бренд-стратег, SMM специалист у LOPATA
Мій шлях як SMM фахівця почався в 2016 році. Я займалася розробкою PR-стратегії особистого бренду шеф-кухаря ресторану, в подальшому почала вести соціальні мережі одного з кращих готелів в Дніпрі. У 2017 році почала роботу в компанії GIANNIGROUP, де вела відразу 9 акаунтів і 3 напрямки.
У тому ж році почала працювати віддалено і створила своє агентство ICONIC, на даний момент проводжу повний ребрендинг, про плани розповім зовсім скоро.
За час своєї роботи в маркетингу моя діяльність в основному розділилася на два напрямки — розробка та супровід комерційних брендів в соціальних мережах, а також повноцінним напрямком стала робота з особистими брендами.