Микита Яблоко
Lecturer у Boosta
Lecturer у Boosta
У SMM з 2016 року, працював як в агентствах, так і на фрілансі і продуктових компаніях.
За 5 років встиг попрацювати з Unisender, Suzuki, YODEZEEN, FreshLine, Nebbia, Cremoire, Skylum Global, Davis Casa, ТМ Хуторок і різними іншими проектами по всьому світу. Зараз займаюся конверсійним маркетингом в Unisender, вірю, що SMM — це не котики і голі панянки в соціальних мережах, а серйозний інструмент для вирішення бізнес-завдань.
Публікувався на ресурсах: WebPromoExperts, Cossa, MadCats, Likeme.
Виступав спікером конференцій: SMM Rocks, Ukrainian Digital Conference, West Horeca Forum, Dvoma.pro, GuruConf.
SMM в 2023: як поєднати штучний інтелект та соціальні мережі
дивитись 58 хв
Як розпочати роботу в SMM за 2 години
дивитись 80 хв
Як налаштувати таргетовану рекламу у Facebook за 10 хвилин
дивитись 10 хв
Топ 10 метрик, за якими потрібно стежити SMM спеціалісту
дивитись 5 хв
Що таке SMM і які професії бувають у SMM
дивитись 7 хв
Створення реклами у Facebook Ads Manager з нуля
дивитись 110 хв
SMM для бізнесу: як вести соціальні мережі, щоб бути в тренді
дивитись 67 хв