Діана Ларіна

Діана Ларіна

Head of B2B Marketing у EvoPlay

Я розпочинала свою кар’єру як SEO фахівець, де відточила навички з пошукової оптимізації веб-сайтів. Маючи пристрасть до створення цікавого контенту, я швидко перейшла на роль автора SEO контенту, створюючи переконливі тексти, які резонують з аудиторією та стимулюють конверсії.

У міру просування моєї кар’єри, я працювала менеджером на проєктах як з різних індустрій, наприклад, FinTech, Blockchain, Development, Supply Chain Beauty, так і різної специфіки — SaaS, e-Commerce, Outsourse. У цей час в роботі я будувала та реалізовувала комплексні стратегії з цифрового маркетингу, що окрім пошукової оптимізації також включали в себе e-mail маркетинг, рекламу та просування у соціальних мережах. Такий мікс — це запорука розвитку проєктів та фінансових показників.



Наразі я займаю посаду керівника відділу B2B маркетингу та активно використовую свій досвід і знання в області SEO та контент-маркетингу, щоб розробляти та впроваджувати успішні маркетингові стратегії, які допомагають компанії досягати своїх цілей.

Я ніколи не перестаю вчитися та завжди знахождусь в пошуку нових та іноваційних способів покращити ефективність своєї роботи та стимулювати розвиток бізнесу.